The Blackblood Alliance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Let op! Er wordt gewerkt aan deze site. Het Rpg gedeelte is op dit moment gesloten, maar maak gerust gebruik van het algemene gedeelte. Bedankt voor het begrip.

 

 Zucht........

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Greyback

Greyback


Aantal berichten : 5

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner:

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:00

Grayback liep met een zucht over de velden en keek naar de zon die fel scheen.Hij zette zijn oren plat tegen zijn kop."zo stil misschien te stil"zei hij en hij viel een struik aan waar iets beweegde maar het bleek een konijn te ziin.Grommend en mopperend liep hij de velden weer op en stond stil starend naar de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyrus

Cyrus


Aantal berichten : 3

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:02

Cyrus kwam aanlopen. Hij keek Greyback aan. ''Hallo.''
keek Cyrus gem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyback

Greyback


Aantal berichten : 5

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner:

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:08

"en wie ben jij"vroeg Greyback die zich met een ruk om draaide naar Cyrus toe en hem licht geirriteert aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyrus

Cyrus


Aantal berichten : 3

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:09

''Cyrus, jij?'' vroeg Cyrus die zich bedregit voelde door de reactie van Greyback.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyback

Greyback


Aantal berichten : 5

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner:

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:10

"ik ben Greyback en ik heb een op dit moment een slechte bui maar dat heb ik vaker"zei Greyback die een glimlach probeerde te maken maar het leek meer op niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyrus

Cyrus


Aantal berichten : 3

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:11

''Aha. is niet erg, is ook wel eens bij mij.'' reageerde Cyrus en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyback

Greyback


Aantal berichten : 5

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner:

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:14

"dus tja wat kaan ik zeggen"zei Greyback grijnzend terwijl hij hem ook even aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewind
Admin
Whitewind


Vrouw
Aantal berichten : 112

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner: Greyback

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimedo 19 maa 2009, 08:14

Whitewind kwam met haar oren hangend aanlopen, ze herkende Greyback niet door zijn wonden.
Haar ogen keken strak naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://blackalliance.actieforum.com
Banehallow

Banehallow


Man
Aantal berichten : 101

BBA Profiel
Roedel: De BlackBlood Alliance
Rang: Gamma
Partner: *Zucht*

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimevr 20 maa 2009, 05:29

Banehallow zat op een rots en keek met verre afstand naar Cyrus en Whitewind. Hij bekeek hun dan heel goed. Langzaam kwam hij even later wat dichter bij. ''Hallo'' zei Banehallow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyback

Greyback


Aantal berichten : 5

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner:

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimezo 22 maa 2009, 06:19

"uhmmm hallow"zei Greyback die zich omdraaide en even knikte als begroeting.Wat verderop zag hij Whitewind en hij vormde een glimlach.Hij liep naar haar toe en zei droog"boe"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewind
Admin
Whitewind


Vrouw
Aantal berichten : 112

BBA Profiel
Roedel:
Rang:
Partner: Greyback

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimezo 22 maa 2009, 07:30

'{Het is verplicht met hoofdletters te schrijven! Lees de regels!}

Whitewind glimlachtte en likte zijn kop ''Greyback..'' zei ze zacht en duwde haar snuit ten het zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://blackalliance.actieforum.com
Banehallow

Banehallow


Man
Aantal berichten : 101

BBA Profiel
Roedel: De BlackBlood Alliance
Rang: Gamma
Partner: *Zucht*

Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitimeza 28 maa 2009, 10:27

(Ik heb ondekt, dat ik hier niet weg ben gegaan. Maarja ik doe het maar nu Razz )

Banehallow zag dan neens Whitewind. Meteen sprong hi jde struiken in. Hij gromde hèèl zachjes naar White. En hij legde zijn oren in zijn nek. ''Vedraaid, White is er'' dacht Banehallow zacht grommend. Hij rende dan stilletjes weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zucht........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zucht........   Zucht........ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zucht........
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Blackblood Alliance :: Rpg-
Ga naar: